Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-10-20 13h04
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De laatste tijd (weken) heb ik al meerdere keren problemen gehad dat ik gesprekken niet ontvang.
Ik was beschikbaar, had ontvangst, maar toch kwam de oproeper op de voicemail terecht.
Ook second calls heb ik al gemist waarbij het tweede gesprek op de voicemail kwam.
Second call is actief en werkt normaal gezien wel.
Ik denk aan een overbelasting van een antenne maar dan zou het systeem me normaal gezien al preventief op een andere antenne moeten schakelen.
Nog iemand last mee ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Voila... Opgelost voor mijn part.
Niet de fout van Orange.
Ik heb bij mijn correspondent, waarvan ik me herinnerde dat zij één van de oproepen gedaan had die niet terecht kwamen, nagevraagd of er iets veranderd was bij haar.
Ze vertelde me dat ze tegenwoordig belt met anoniem nummer omdat ze voor het werk nogal wat mensen moet bellen waarvan ze geen telefoon wil terug krijgen.
Op toestelniveau staat anonieme oproepweigering bij mij actief.
Opgelost.
@haelewyn tot zo ver heb ik zelf geen problemen ondervonden. Het zou natuurlijk ook nog een routering probleem kunnen zijn bij de betreffende beller. Dus deze belt jou op maar wegens een probleem op de routering komt deze op je voicemail terecht.
Heb je dit gemerkt bij verplaatsing of is dit altijd op een plaats waar je woont of werkt ?
Het doet zich thuis voor. Goede ontvangst. Een keer stond ik in de tuin.
Van twee gemiste oproepen weet ik dat het van dezelfde beller komt. De rest ben ik vergeten.
De persoon die op de VM terecht komt kon me eerder wel succesvol bellen maar ik heb geen idee of ze bv van provider veranderd is ... ofdat er een probleem is met bepaalde operatoren zoals onlangs met SMS.
@haelewyn dan zou ik de nummers eens noteren en dit doorgeven via de klantendienst of Facebook Messenger of Twitter. Bij die nummers het uur en de datum noteren en dan kan Orange zien samen met de betreffende provider of er iets mis gaat. Ze kunnen perfect zien hoe een call binnenkomt en hoe de routering gaat bij zo een call.
Voila... Opgelost voor mijn part.
Niet de fout van Orange.
Ik heb bij mijn correspondent, waarvan ik me herinnerde dat zij één van de oproepen gedaan had die niet terecht kwamen, nagevraagd of er iets veranderd was bij haar.
Ze vertelde me dat ze tegenwoordig belt met anoniem nummer omdat ze voor het werk nogal wat mensen moet bellen waarvan ze geen telefoon wil terug krijgen.
Op toestelniveau staat anonieme oproepweigering bij mij actief.
Opgelost.
Dat heb ik ook zo, anonieme bellers worden linea recta naar de voicemail gestuurd, mijn foon gaat zelfs niet over.
Wie mij echt moet hebben spreekt dan wel iets in en ik bel terug.
De reden? Omdat die dienst "bel mij niet" voor geen meter werkt, om de haverklap telemarketeers aan de lijn. 9/10 met een anoniem nummer. En daar heb ik nu geen last meer van.