annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontvangst in nederland

Topic gestart op: 17-01-21 16h56

Antwoorden: 14 antwoorden

Gwtuinen
Gewaardeerd verkenner

Ontvangst in nederland

Heb sedert enkele weken een nieuw sim kaart moeten nemen en sindsdien heb ik heel veel problemen met mijn ontvangst en overschakkeling als ik naar nederland ga wat zeer regelmatig is voor het werk had voor men nieuwe sim kaart hier geen probleem wat kan ik hieraan doen 

Labels (2)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@Gwtuinen  

Heb je al eens je toestel herstart ? Dat is iets wat mensen te weinig doen maar het is wel raadzaam eens per week een gsm toestel te herstarten. Het is voor je batterij beter en je stelt je gsm opnieuw in , uiteraard blijven de bestaande instellingen ongewijzigd. Maar je toestel doet eens een opschoning en dat is echt een aanrader. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gwtuinen
Gewaardeerd verkenner

Word 2dagelijks opnieuw opgestart wat ook geen oplossing was vandaar ik hier met mijn vraag kom

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gwtuinen  

Waarom heb je eigenlijk een nieuwe simkaart moeten nemen ? Had je daarmee ongeveer dezelfde problemen ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gwtuinen
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  heb nieuwe simkaart moeten nemen daar mijn oude stuk was en niet meer werkte na 6jaar 

En zoals ik al zei had ik dit probleem niet met mijn oude sim steeds ik de grens over ging steeds bericht dat ik op het nederlands netwerk zat

Is nog steeds dezelfde foon enkel andere sim en de locatie in nederland is ook niet veranderd

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gwtuinen  

En Roaming en alles staat aan ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen