annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplichting

Topic gestart op: 19-10-24 13h30

Antwoorden: 21 antwoorden

hedwin
Gewaardeerd verkenner

Oplichting

Hoi,

Kan er iemand mij raad geven. Op mijn gsm zijn er multi media aankopen gebeurt. Ik heb hiervoor geen toelating gegeven. De klantendienst van Orange vraagt mij dit te bewijzen. Hoe kan ik bewijzen dat ik niks heb besteld.

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
Bis1
Gewaardeerd verkenner

Dag hedwig, 

 

wat ben ik blij dat ik dit gesprek gevonden heb.

ik heb net hetzelfde meegemaakt in oktober met orange op mijn factuur 50 + 20 sony aankopen.

orange wil niet helpen en zegt je moet betalen.

ze geven het de schuld aan kinderen of iemand bij me thuis. Terwijl ik alleen woon… ik heb niets van sony of een playstation.    Ik heb enkel een telefoon met een orange abonnement en ook jij bent bestolen merk ik.

ik weet niet wat hier aan doen.  Orange doet niets aan de telefoon

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Moi aussi.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@hedwin 

Voor we hier naar iedereen gaan wijzen even verduidelijken.

Jij geeft aan dat er aankopen gedaan zijn in het buitenland via multimedia aankopen. Je zegt dat deze optie is geblokkeerd bij Orange , dus je kan niks aankopen zoals je ons zegt. 

Maar wat staat er op je factuur ? wat heb je aangekocht ? waar heb je het aangekocht want het buitenland is groot ? hoe laat heb je het aangekocht ? Dat moet dan allemaal op je gedetailleerde factuur staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
hedwin
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Ik heb alle gegevens van de aankoop in mijn bezit. Orange wacht op de afsluiting van de factuur. Vermoedelijk gaan ze dan overgaan tot een creditnota omdat het technisch niet kan een aankoop te doen en dit is toch gebeurt. Ik beschuldig niemand. 

Ben al sinds het begin klant bij Orange en nog nooit een probleem gehad.

Ooit zelf een fout gemaakt en stond vol verwondering dat de klantendienst dit niet  aanrekende. Dus geen klachten van Orange.

Leden met de meeste pluimen