Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-01-21 08h56
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Daarnet een hele tijd verloren met 4G instellingen te checken GSM
ondanks dat ik nog meer dan 4GB heb via Orange thank you op een prepaid kaart - geen 4G
net 5 euro data optie met Proximus geactiveerd - dit werkt wel
Orange thank you ....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb net mogen vernemen dat er een algemeen probleem is met de prepaid kaarten. Daar is een incident van aangemaakt en ze zijn er mee bezig dit zo snel mogelijk op te lossen. Waarom de 5000 niet werkt is geen vermelding over geweest.
Vandaag geraak ik ook niet meer op het mobiel internet. Had reeds vorige week de 5Gb geactiveerd en heb nog 4,29 Gb over geldig tot 21/01/2021. Volgens de symbolen op mijn telefoon stuur ik wel data uit op het 4G netwerk maar komt er niets binnen.
Internet kan ik momenteel alleen nog via Wifi bereiken.
Hopelijk geraakt dit snel opgelost.
Heb net mogen vernemen dat er een algemeen probleem is met de prepaid kaarten. Daar is een incident van aangemaakt en ze zijn er mee bezig dit zo snel mogelijk op te lossen. Waarom de 5000 niet werkt is geen vermelding over geweest.
Ik heb hetzelfde probleem, maar nog erger. Samen met mobiel internet kan ik niet bellen en gebeld worden.
@anton_jsn goedemiddag,
heren doe dan via FB en dan Messenger
een bericht naar hun.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Zijn wel zware storingen geweest zelfs de noodnummers hebben niet gewerkt.
Misschien dat het daaraan ligt of gelegen heeft?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |