annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app & vreemd wifi-netwerk.

Topic gestart op: 08-08-20 13h53

Antwoorden: 3 antwoorden

GreetG
Gewaardeerd verkenner

Orange tv app & vreemd wifi-netwerk.

Waarom kunnen we nog altijd niet de orange-tv app gebruiken op een ander wifi-netwerk? Dit is echt een probleem zeker omdat het al 2020 is en je toch zou verwachten dat er meer ingespeeld wordt op mobiele toepassingen. Gelukkig heb ik nog Netflix maar als je een uur op de loopband staat en je kan geen tv kijken omdat het een ander wifi-netwerk is, is echt balen want tv kijken via je mobiele data vreet echt aan je bundel. Ik snap niet dat Orange dit nog niet opgelost heeft. Voor de rest ben ik tevreden van Orange maar het niet verder uitwerken van de app is echt een gemiste kans! 

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@GreetG  daar zit een bepaalde logica achter en die is te begrijpen. De provider brengt zijn eigen app uit en wil dat op zijn eigen wifi netwerk houden. Het zelfde is bij Telenet, die tv app kan je ook niet gebruiken op een 'ander' wifi netwerk ook enkel als je Telenet wifi hebt of 4G mobiele data. En zo zal de provider het beschermen om hun eigen klanten te laten genieten van de tv app. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
GreetG
Gewaardeerd verkenner

Ik heb vroeger Telenet gehad (voor ik overgestapt ben naar Orange) en daar had ik geen probleem mee. Ik kon gewoon de tv app gebruiken bij bv mijn zus die Proximus heeft. Is wel al 1,5 jaar geleden. Misschien dat dit ondertussen veranderd is?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@GreetG  Met de nieuwe tv app van Telenet gaat het ook niet. Maar het zou wel een doorbraak zijn om het mogelijk te krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen