annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Port Forwarding Lukt Niet

Topic gestart op: 23-06-20 20h54

Antwoorden: 28 antwoorden

NOTlolkas
Gewaardeerd verkenner

Port Forwarding Lukt Niet

Ik wil graag de poort 25565 open zetten voor een minecraft server door te port forwarden.

Maar hoe veel ik het ook probeer als ik naar een website ga om te kijken of het lukte staat er dat de poort dicht is.

Bij lokaal ip adres heb ik mijn ipv4 adres ingevoerd, bij protocol udp/tcp en bij de poorten 25565.

Maar toch lukt het niet.

Labels (1)
0 pluimen
28 ANTWOORDEN 28
NOTlolkas
Gewaardeerd verkenner

Ik had windows firewall al ingesteld door regels te maken en ik heb ook nog wat andere dingen geprobeerd maar ik snap nog steeds niet wat er fout gaat.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@NOTlolkas  dan is de enige conclusie die ik kan maken dat die poort gesloten blijft aan de WAN zijde van Telenet. Of het ligt aan dat spel zijn kant of eventueel nog de modem. Wat je kan doen is via de klantendienst of via Messenger of Twitter een ticket aan laten maken voor de achterliggende dienst en daar het laten nakijken. Dan denk ik toch dat we veel mogelijkheden gedaan hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
NOTlolkas
Gewaardeerd verkenner

Moet ik toevallig iets veranderen aan mijn DHCP instellingen??

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@NOTlolkas  misschien kan je hier iets mee :

https://nl.phhsnews.com/how-to-set-up-static-dhcp-so-your-computer-s-ip-address-doesn-t-change1642

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
NOTlolkas
Gewaardeerd verkenner

Geprobeerd maar het lukt niet, het ligt ook al niet aan firewall want ik heb het een keer uitgeschakelt om te testen of het daardoor is.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen