annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem netwerk

Topic gestart op: 15-01-20 23h54

Antwoorden: 3 antwoorden

KefkeArens
Rekruut scout

Probleem netwerk

Beste

Ik woon nu al 6 maanden in Heusden/Destelbergen zonder problemen. Maar sinds vandaag 13u nadat ik van mijn werk kwam had ik plots geen netwerk meer. Dit al de hele middag en avond. Toen ik uit huis was had ik plots mijn netwerk terug. Hoe kan het dat ik plots na 6 maanden nergens in mijn woning nog bereik heb? Zou dit een tijdelijk probleem zijn bij Orange?

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste

Ik woon nu al 6 maanden in Heusden/Destelbergen zonder problemen. Maar sinds vandaag 13u nadat ik van mijn werk kwam had ik plots geen netwerk meer. Dit al de hele middag en avond. Toen ik uit huis was had ik plots mijn netwerk terug. Hoe kan het dat ik plots na 6 maanden nergens in mijn woning nog bereik heb? Zou dit een tijdelijk probleem zijn bij Orange?

Ugh @KefkeArens,

Het kan inderdaad een algemene storing zijn. Je hebt altijd de mogelijkheid om je bereik te checken via onze webapp. Vraag misschien na bij je buren of ze ook geen bereik hebben.

Als het nog onduidelijk is neem zeker contact met de technische dienst via de Customer Service stamleden.
Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Foursent
Aspirant verkenner

Misschien inderdaad een reset geven, kabels verwisselen en eventueel de lijn door te laten meten door Orange. Mag hopen voor u dat het probleem snel is opgelost.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@KefkeArens  het zou ook een algemeen probleem geweest kunnen zijn dat er meer mensen het probleem hadden. Misschien werken in de straat dat het netwerk uit lag , werken van Telenet  want Orange gebruikt de kabel van Telenet. U kan ook altijd eens de modem herstarten en zien of het terug werkt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen