Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-03-19 14h47
Antwoorden: 54 antwoorden
Vandaag de laatste update op m'n Samsung Galaxy S10+ geïnstalleerd (OTA).
VoLTE werkt niet meer, gesprekken gaan via 3G of 2G.
VoWiFi werkt niet meer, ook niet in flight mode met WiFi aan.
Dit is een serieuze achteruitgang.
@Totem kan je dit aan de experts van de technische dienst doorgeven aub.
Dat is inderdaad geen goed nieuws .. Dan verwacht je toch wel meer van het laatste nieuwe model ...
Sedert ik Android 9 heb geen enkel probleem meer op mijn S8.
@Cdt24801 intussen werkt het terug, gelukkig want ik heb VoWiFi geregeld nodig op plaatsen waar er geen of heel slechte ontvangst is.
@Totem wanneer krijgen we de keuze om VoWiFi preferred in te stellen zodat deze problemen verdwijnen ? :
Onnodige omschakeling tussen VoLTE <-> VoWiFi tijdens een gesprek waarbij er steeds enkele seconden geluid wegvallen.
Bellen via 2G of 3G ipv VoWiFi op plaatsen waar goede WiFi is maar geen VoLTE, verplaats je je dan naar een zone waar geen ontvangst is zoals bijv. de kelder, lift... dan wordt de verbinding verbroken.
Zou die app die ik een beetje geleden vermeld heb iets voor u zijn? Eén van de dingen die dat beestje mogelijk zou maken is om een service "preferred" te zetten. Als dat indedaad werkt is uw probleem opgelost. Maar zoals gezegd, ik heb enkel dat artikel gelezen, ik heb de app niet gedownload of geïnstalleerd ...
@munc schreef:
Dat is wel jammer - spijtig dat Orange geen mogelijkheid biedt om dit zelf in te stellen.
Kan je met macro's, tasker of iets dergelijks iets maken om dit te triggeren - vb in je home netwerk, steeds vowifi activeren en voice via gsm signaal uitschakelen?
Ik denk dat dit aan de firmware van de foon zelf ligt, daar kan Orange niet veel aan doen ... Als er al iets aan kan gewijzigd worden zal het door Samsung moeten voorzien worden ...