Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-09-18 18h53
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe mogelijk dat er zeer slecht bereik is binnen in huis met Orange abonnement?
Man heeft proximus abonnement en geen problemen bij bereik in huis .
Hoe dit verhelpen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Indien je netwerk binnenshuis inderdaad slecht is, kan je een femtocell versterker aanvragen bij Orange.
Dit toestel sluit je dan aan via een UTP kabel (internet kabel) aan je modem, en uw Orange netwerk zal versterkt worden in uw huis waardoor je beter bereik zal hebben.
Je kan het beste even naar de technische dienst bellen via het nummer 5000 en zij kunnen u dit dan zelfs gratis bezorgen, na goedkeuring van uw dossier.
Groetjes
Manu
Hmmm okay 🙂 en op de website van de fabrikant kan ik deze versie dan waarschijnlijk wel downloaden, of hoe pak ik dit aan?
@TMCLS93 schreef:Hmmm okay 🙂 en op de website van de fabrikant kan ik deze versie dan waarschijnlijk wel downloaden, of hoe pak ik dit aan?
In die andere thread schrijft die persoon:
Na een firmware flash met de juiste versie, gedownload van sammobile is het in orde gekomen
Instructies voor het flashen zul je daar ook wel vinden neem ik aan.
Hmmm....da's idd wel raar ja....
@patrick2 schreef:@Manu Normaal gezien heeft Orange bellen via wifi gelanceerd en is op alle toestellen beschikbaar. zelf gebruik ik dit ook en dat werkt perfect zonder extra kastjes en dergelijke te nemen in huis.
Alle toestelen is wel wat overdreven hé .... Hieronder het lijstje, en mijn foon bvb staat er al niet tussen ...
@patrick2 Is inderdaad ook een optie! Maar heb al voorgehad dat dit bij instabiele WiFi netwerken soms wel eens problemen kan geven. Ik vind persoonlijk een femtocell versterker dan iets meer te vertrouwen. Maar dat is mijn persoonlijke mening dan weer.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |