Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-09-18 17h44
Antwoorden: 2 antwoorden
ik heb een klein vraagje hoe kan het zijn dat ik nog geen 2 straten van een orange shop geen verbinding heb ?, Op stations ook niet. En bellen is blijkbaar ook niet meer mogenlijk: elke persoon die mij probeerd te bellen krijgt me niet aan de lijn enkele minuten later krijg ik dan een melding dat ik een gemiste oproep heb.... aub een beetje hulp
@sabribchari schreef:
ik heb een klein vraagje hoe kan het zijn dat ik nog geen 2 straten van een orange shop geen verbinding heb ?, Op stations ook niet. En bellen is blijkbaar ook niet meer mogenlijk: elke persoon die mij probeerd te bellen krijgt me niet aan de lijn enkele minuten later krijg ik dan een melding dat ik een gemiste oproep heb.... aub een beetje hulp
Hallo @sabribchari,
Ik heb je bericht verplaatst naar "mobiel", daar kunnen andere Tribers én niet te vergeten onze Grote Wijze @Totem je verder helpen :-)!
Tribegroetjes
Assia
Misschien een probleempje met de interne antenne van uw foon? Dat kun je testen door uw simcard eens in een andere foon te steken en op dezelfde locaties nog eens te kijken hoe sterk of zwak het signaal daarmee is. Is er een groot verschil, uw foon eens binnendoen voor nazicht/herstelling.