Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-04-25 17h47
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste,
Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij jullie, en mijn simkaart blokkeert wekelijks, bijna dagelijks, mijn telefoon waardoor ik niet bereikbaar ben zowel telefonisch als over mobiel internet (whatsapp etc) en mijn gsm geeft hier geen melding van.
Ik wou proberen een nieuwe sim aan te vragen via klantenzone maar de identiteitsverificatie werkt langs geen kanten, ik heb dit 3tal keer geprobeerd tot mijn grootste frustraties.
Het volgende probleem:
Mijn internet snelheid wordt altijd gecapped door jullie, het valt serieus op, als ik iets download van +-30 tot 80+Gb (game bvb) dan zie ik de volgende dag elke keer dat mijn snelheid gelimiteerd is naar !26-30Mb/s! Dit terwijl er duidelijk vermeld staat dat ik ongelimiteerd download capaciteit heb en minimum 150 Mb/s zou moeten hebben bij mijn internet abonnement wat dus duidelijk niet het geval is, deze problemen houden nu al jaaaaren aan en het begint me serieus op de zenuwen te werken, zeker wetende dat ik al lang klant ben bij jullie en nog nooit moeilijk heb gedaan.
ik heb in het verleden ook al eens meermaals 20+minuten lang aan jullie support telefoon op wacht gestaan om uiteindelijk iemand aan de lijn te krijgen die als oplossen gaf dat ik naar een orange shop moest gaan, dit betekent voor mij 40min lang rijden om niet zeker te zijn geholpen te worden, dit kan in mijn mening echt NIET! Waarom kan ik ItsMe niet gebruiken voor de verificatie bij aanvraag nieuwe SIM maar wel bij identiteitsverificatie bij inloggen klantenzone?! het slaat NERGENS op!
Waar kan ik aub geholpen worden want ik wordt zot hiervan!
ik zou inderdaad ook eens bellen naar orange zelf
bedankt voor de tip 👍
Er zitten alleen klanten hier op dit forum die u voor zulke zaken niet kunnen helpen
Je verstuurt best een prive bericht via facebook/messenger naar Orange BE
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
4 | |
2 | |
2 | |
2 |