Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-04-20 13h54
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik word al een tweetal weken geconfronteerd met een telefoonlijn die na een paar minuten wegvalt.
Op mijn GSM heb ik, zowel bij inkomende als bij uitgaande oproepen, eerst enkele minuten mijn contactpersoon aan de lijn. Dan ineens valt mijn gehoor weg, dus ik hoor mijn contactpersoon niet meer en zij mij wel, en dan valt ineens de verbinding weg. Terugbellen kan niet, ik moet een minuutje of twee wachten en dan lukt het wel.
Nog mensen met die problemen?
Heel vervelend, ik werk van thuis uit momenteel en op sommig
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ikbenclaudia het is dus een toestel probleem dat is duidelijk.
Je geeft aan dat je toestel nog maar een half jaar oud is dat wil zeggen dat je nog garantie hebt op je toestel. Zoek je aankoop bon maar vast op want je gaat deze terug moeten sturen. Dit valt uiteraard in je garantie want dat heb je twee jaar. ( op de batterij maar zes maanden ). Afhankelijk van waar je die gekocht heb kan je die misschien naar daar terug sturen of zij geven aan dat je hem ergens anders naar toe moet sturen. Kopie van je aankoop bon erbij en je bent vertrokken. Je dient hiervoor weken te wachten want een reparatie is niet simpel. Eerst wordt er gezien of het te repareren is zo niet zal je een nieuw toestel krijgen maar dit beslist de fabrikant. Dan zullen ze contact opnemen hoe verdere stappen te ondernemen.
Als het kan neem ook eens contact op met de firma of shop waar je die gekocht heb.
@ikbenclaudia en is die verbreking bij inkomende gesprekken of bij uitgaande gesprekken? Is dat rond bepaalde tijdstippen of maakt dat niks uit? Is het ook altijd bij dezelfde personen die je aan de lijn hebt of maakt het geen verschil? Heb je de simkaart ook geprobeerd in een ander toestel om zeker te zijn dat er niet aan je toestel een probleem is?
Vele vragen maar op al die vragen zal er een antwoord moeten komen. Zo kunnen we wat gerichter helpen.
Hoi Patrick,
Het is zowel bij inkomende als bij uitgaande gesprekken zo. Het tijdstip, de plaats waar ik sta, de persoon met wie ik bel, ... maakt allemaal geen verschil spijtig genoeg ...
Ik heb og niet geprobeerd om de simkaart te versteken. Zal ik dat eerst proberen?
@ikbenclaudia probeer eerst inderdaad eens je simkaart in een ander toestel. Moest je dan nog problemen hebben dan kunnen we de andere stappen door geven . Moest het wel werken is het een toestel probleem.
Patrick,
Ik ben nu een goed uur aan het testen met een ander GSM-toestel, (ik heb nu +/- een zestal oproepen gedaan, zowel inkomend als uitgaand) en ik blijk geen problemen te hebben.
De verbinding is perfect, nu.
Wat kan ik ondernemen?
Ik zou liefst mijn nieuwe toestel gebruiken natuurlijk, die is nog maar iets meer dan een half jaar oud.
Bedankt!