Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-04-20 13h54
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik word al een tweetal weken geconfronteerd met een telefoonlijn die na een paar minuten wegvalt.
Op mijn GSM heb ik, zowel bij inkomende als bij uitgaande oproepen, eerst enkele minuten mijn contactpersoon aan de lijn. Dan ineens valt mijn gehoor weg, dus ik hoor mijn contactpersoon niet meer en zij mij wel, en dan valt ineens de verbinding weg. Terugbellen kan niet, ik moet een minuutje of twee wachten en dan lukt het wel.
Nog mensen met die problemen?
Heel vervelend, ik werk van thuis uit momenteel en op sommig
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ikbenclaudia het is dus een toestel probleem dat is duidelijk.
Je geeft aan dat je toestel nog maar een half jaar oud is dat wil zeggen dat je nog garantie hebt op je toestel. Zoek je aankoop bon maar vast op want je gaat deze terug moeten sturen. Dit valt uiteraard in je garantie want dat heb je twee jaar. ( op de batterij maar zes maanden ). Afhankelijk van waar je die gekocht heb kan je die misschien naar daar terug sturen of zij geven aan dat je hem ergens anders naar toe moet sturen. Kopie van je aankoop bon erbij en je bent vertrokken. Je dient hiervoor weken te wachten want een reparatie is niet simpel. Eerst wordt er gezien of het te repareren is zo niet zal je een nieuw toestel krijgen maar dit beslist de fabrikant. Dan zullen ze contact opnemen hoe verdere stappen te ondernemen.
Als het kan neem ook eens contact op met de firma of shop waar je die gekocht heb.
@ikbenclaudia het is dus een toestel probleem dat is duidelijk.
Je geeft aan dat je toestel nog maar een half jaar oud is dat wil zeggen dat je nog garantie hebt op je toestel. Zoek je aankoop bon maar vast op want je gaat deze terug moeten sturen. Dit valt uiteraard in je garantie want dat heb je twee jaar. ( op de batterij maar zes maanden ). Afhankelijk van waar je die gekocht heb kan je die misschien naar daar terug sturen of zij geven aan dat je hem ergens anders naar toe moet sturen. Kopie van je aankoop bon erbij en je bent vertrokken. Je dient hiervoor weken te wachten want een reparatie is niet simpel. Eerst wordt er gezien of het te repareren is zo niet zal je een nieuw toestel krijgen maar dit beslist de fabrikant. Dan zullen ze contact opnemen hoe verdere stappen te ondernemen.
Als het kan neem ook eens contact op met de firma of shop waar je die gekocht heb.
Patrick,
Daar vreesde ik al voor. Jammer ...
Bedanlt voor je hulp! Ik ga aan de slag.
En dat ander toestel hoeft zelfs geen smartphone te zijn, een klassieke gewone gsm kan daar ook voor dienen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |