annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefoonverbinding wordt na 2u bellen afgebroken

Topic gestart op: 28-12-22 07h59

Antwoorden: 8 antwoorden

Nicky13
Gewaardeerd verkenner

Telefoonverbinding wordt na 2u bellen afgebroken

Hoi, 

Hoe komt het dat mijn verbinding wordt verbroken als ik exact 2u aan't bellen ben? 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Nicky13
Gewaardeerd verkenner

Het gewone netwerk

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Nicky13 

Ok. 

Ja moeilijk aangezien je binnen die wettelijke uren van Orange zit. En nogmaals het probleem kan aan de andere kant zijn wie je belt maar dat is ook niet zeker. 

Beste is bij elkaar op bezoek komen dan moet je geen twee uur bellen natuurlijk maar ja soms kan het niet anders. En weet nu niet of je dagelijks 2 uur belt of meerdere uren ? 

Want dat zou het ook kunnen zijn dat je meerdere keren belt per dag en dat je op die manier aan je 3 uur komt en dat daarom je verbinding verbroken wordt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Nicky13
Gewaardeerd verkenner

Idd zou een bezoek beter zijn, wijntje erbij 😂

Het gebeurt zeker niet dagelijks of wekelijks die lange telefoontjes. Eens dat vrouwen in beginnen te roddelen kunnen ze moeilijk stoppen he 🤷🏻‍♀️😂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

🤣 @Nicky13 

Maar goed ik denk dat het lang zoeken is en wordt naar de juiste oplossing hier van. Ligt het bij je zelf of bij de andere partij dat wordt zoeken naar een naald in een hooiberg. 

Natuurlijk heb je de weg naar de klantendienst om het intern achterliggend na te kijken maar dat is een keus die je zelf maakt of je er zo veel tijd in wil steken. 

Denk dat je beter bij elkaar komt en een wijntje er bij neemt. Of je neemt er genoegen mee dat het blijft gebeuren na die 2 uur en dat jij of je gesprekspartner er na even terug belt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen