annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

"Dit nummer is niet toegekend"

Topic gestart op: 12-07-24 17h41

Antwoorden: 8 antwoorden

Visjesdief
Aspirant verkenner

"Dit nummer is niet toegekend"

Als mensen naar mij bellen krijgen ze standaard de melding "dit nummer is niet toegekend". Ik krijg geen melding van de oproep. Omgekeerd kan ik hen wel bellen. Hoe los ik dit op? Het lijkt bij iedereen het geval te zijn, en ik heb dit vandaag opgemerkt.

Labels (3)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
kevunster
Veteraan verkenner

Indien je onlangs bent overgegaan naar Orange. Ga na of het zich voordoet bij enkel klanten van Orange, of specifiek vanuit de oude provider. 

Indien inderdaad geïsoleerd: bel naar de Orange klantendienst en vraag een dossier te openen voor een 'routeringsissue', omdat bepaalde mensen van specifieke providers je niet kunnen bellen. 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Visjesdief ,

Indien je recent bent veranderd zoals @Bjorn11  dan kan het zijn dat je nummer niet correct geregistreerd werd. Check even via de website https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265 je nummer en bekijk onder welke provider deze geregistreerd staat. Soms kan het zijn dat je nummer actief is bij Orange maar nog geregistreerd staat onder je vorige provider bvb Telenet/Proximus.
Wat is het gevolg hiervan? Mensen proberen je te bereiken en worden doorgeschakeld naar je vorige provider waar het nummer niet meer bestaat met "dit nummer is niet toegekend" als resultaat.


0 pluimen
Bjorn11
Aspirant verkenner

@Pletse nummer staat actief bij nieuwe provider ook volgens CRDC, maar Orange abonnees krijgen nog altijd de melding te horen dat het nummer niet is toegekend. Abonnees van andere operatoren kunnen me perfect bereiken.

Helaas blijft een oplossing uit…

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Bjorn11 goedenavond, je had

beter voor jezelf een topic open gedaan.

Nu lopen 2 zaken door elkaar.

Dank je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen