Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-12-22 07h59
Antwoorden: 8 antwoorden
Hoi,
Hoe komt het dat mijn verbinding wordt verbroken als ik exact 2u aan't bellen ben?
Dat is een moeilijke verklaring waarom dat zo is.
Heb eens in de voorwaarden gezocht over je onbeperkt bellen maar daar staat in dat je 3 uur onafgebroken kan bellen en dan zal uiteindelijk na die drie uur je verbinding verbreken. Dus daar zal het niet liggen vermoed ik maar ben niet zeker. Dat is om eventuele overbelasting te voorkomen op het netwerk.
Maar wie zegt dat het bij jou is dat de verbinding verbroken wordt en niet bij de andere partij waar je mee belt ?
Da's ook weer waar. Het is geen groot probleem maar het is wel vervelend
Nou ja elke provider blokkeert het telefoon gesprek na een bepaald aantal uur gebeld te hebben en Orange doet dit na 3 uur bellen of als je al meerdere pogingen hebt ondernomen naar hetzelfde nummer is die 3 uur. Telenet doet het bijvoorbeeld na 6 uur pas en Proximus heb ik niet direct een idee van.
Maar het kan ook een andere oorzaak hebben die ik niet kan verklaren.
Maar bel je eigenlijk via het gewone netwerk of is het via Whatsapp of Messenger of iets ?
Dit topic is al anderhalf jaar oud, maar ik kom het wel tegen nu, en ik vind het best wel storend. Wanneer ik met mijn vriendin bel, allebei mobiel via het gewone netwerk, ik bij Orange en zij bij Telenet, wordt de verbinding na exact 2:00:00 verbroken. Geen 3 uur voor Orange of 6 uur voor Telenet dus. Het zal eerder bij het BIPT liggen misschien. Ik probeer uit te zoeken of we dit op een of andere manier kunnen instellen. Zoals we ook kunnen instellen dat ons nummer niet wordt meegedeeld bij de persoon die we bellen, eenmalig of permanent. Iemand enig idee?