annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefoonverbinding wordt na 2u bellen afgebroken

Topic gestart op: 28-12-22 07h59

Antwoorden: 8 antwoorden

Nicky13
Gewaardeerd verkenner

Telefoonverbinding wordt na 2u bellen afgebroken

Hoi, 

Hoe komt het dat mijn verbinding wordt verbroken als ik exact 2u aan't bellen ben? 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Nicky13 

Dat is een moeilijke verklaring waarom dat zo is. 

Heb eens in de voorwaarden gezocht over je onbeperkt bellen maar daar staat in dat je 3 uur onafgebroken kan bellen en dan zal uiteindelijk na die drie uur je verbinding verbreken. Dus daar zal het niet liggen vermoed ik maar ben niet zeker. Dat is om eventuele overbelasting te voorkomen op het netwerk. 

Maar wie zegt dat het bij jou is dat de verbinding verbroken wordt en niet bij de andere partij waar je mee belt ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Nicky13
Gewaardeerd verkenner

Da's ook weer waar. Het is geen groot probleem maar het is wel vervelend

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Nicky13 

Nou ja elke provider blokkeert het telefoon gesprek na een bepaald aantal uur gebeld te hebben en Orange doet dit na 3 uur bellen of als je al meerdere pogingen hebt ondernomen naar hetzelfde nummer is die 3 uur. Telenet doet het bijvoorbeeld na 6 uur pas en Proximus heb ik niet direct een idee van. 

Maar het kan ook een andere oorzaak hebben die ik niet kan verklaren. 

Maar bel je eigenlijk via het gewone netwerk of is het via Whatsapp of Messenger of iets ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Mark-1963
Aspirant verkenner

Dit topic is al anderhalf jaar oud, maar ik kom het wel tegen nu, en ik vind het best wel storend. Wanneer ik met mijn vriendin bel, allebei mobiel via het gewone netwerk, ik bij Orange en zij bij Telenet, wordt de verbinding na exact 2:00:00 verbroken. Geen 3 uur voor Orange of 6 uur voor Telenet dus. Het zal eerder bij het BIPT liggen misschien. Ik probeer uit te zoeken of we dit op een of andere manier kunnen instellen. Zoals we ook kunnen instellen dat ons nummer niet wordt meegedeeld bij de persoon die we bellen, eenmalig of permanent. Iemand enig idee?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen