annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telenet powerline PG-9083(82) LG-TN

Topic gestart op: 02-01-23 14h19

Antwoorden: 9 antwoorden

Skalle
Aspirant verkenner

Telenet powerline PG-9083(82) LG-TN

Goedendag, we zijn onlangs overgestapt van Telenet /orange . Zijn de powerlines van Telenet compatibel? Het lukt maar niet . Het zijn nieuwe , nog nooit gebruikt. Bedankt voor de hulp. Grtjes.

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Skalle 

Zoals @Gregory reeds aangaf, kan ik met zekerheid bevestigen: de powerlines van Telenet kun je niet gebruiken op een netwerk van een andere provider. De firmware ervan is zodanig aangepast dat ze enkel via een HGW van Telenet kunnen ingesteld worden.

Er zijn mensen die het toch werkend hebben gekregen door ze bij een vriend/familie/collega die wel Telenet heeft op diens netwerk te laten configureren naar hun wensen en ze dan mee te nemen naar huis op hun "ander" netwerk.

Of dat trucje vandaag de dag nog steeds werkt durf ik niet te garanderen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Skalle
Aspirant verkenner

Ik kreeg daarnet nog een bevestiging dat ze indd niet werken op het orange netwerk , jammer . Toch bedankt voor de snelle reply .grtjes 👍

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Skalle 

Je hebt "nieuwe" powerlines van Telenet maar bent er geen klant meer. Heb je die powerlines gekocht of gehuurd? Die gehuurd kan ook gratis zijn, dat je niet moest betalen, maar ze blijven wel gehuurd ... En gehuurd moet je wel teruggeven ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Skalle
Aspirant verkenner

Niet helemaal waar , een restwaarde van 50 EU vragen ze indien ik ze niet zou inleveren.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen