Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-23 14h19
Antwoorden: 9 antwoorden
Goedendag, we zijn onlangs overgestapt van Telenet /orange . Zijn de powerlines van Telenet compatibel? Het lukt maar niet . Het zijn nieuwe , nog nooit gebruikt. Bedankt voor de hulp. Grtjes.
Zoals @Gregory reeds aangaf, kan ik met zekerheid bevestigen: de powerlines van Telenet kun je niet gebruiken op een netwerk van een andere provider. De firmware ervan is zodanig aangepast dat ze enkel via een HGW van Telenet kunnen ingesteld worden.
Er zijn mensen die het toch werkend hebben gekregen door ze bij een vriend/familie/collega die wel Telenet heeft op diens netwerk te laten configureren naar hun wensen en ze dan mee te nemen naar huis op hun "ander" netwerk.
Of dat trucje vandaag de dag nog steeds werkt durf ik niet te garanderen ...
Ik kreeg daarnet nog een bevestiging dat ze indd niet werken op het orange netwerk , jammer . Toch bedankt voor de snelle reply .grtjes 👍
Je hebt "nieuwe" powerlines van Telenet maar bent er geen klant meer. Heb je die powerlines gekocht of gehuurd? Die gehuurd kan ook gratis zijn, dat je niet moest betalen, maar ze blijven wel gehuurd ... En gehuurd moet je wel teruggeven ...
Niet helemaal waar , een restwaarde van 50 EU vragen ze indien ik ze niet zou inleveren.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |