Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-23 14h19
Antwoorden: 9 antwoorden
Goedendag, we zijn onlangs overgestapt van Telenet /orange . Zijn de powerlines van Telenet compatibel? Het lukt maar niet . Het zijn nieuwe , nog nooit gebruikt. Bedankt voor de hulp. Grtjes.
Ik kan mis zijn maar als ik zoek naar opzeg Telenet dan kom ik wel deze informatie tegen :
En dit is de powerline van Telenet. En als ik de voorwaarden lees staat er wel degelijk dat de klant zich er aan verbind om alle gehuurde toestellen terug te brengen aan Telenet zelf.
Maar goed buiten dit alles om wat nu niet geheel ter sprake is aangezien je ze werkend wil hebben , nee dat gaat niet. Dus waarom zou je ze dan behouden als ze toch niet gaan werken. Je kan dan net zo goed zelfs iets aankopen of het comfort wifi nemen bij Orange zelf. Als je dat doet heb je wel een ondersteuning en dan werkt het wel aangezien ze compatibel zijn met de Orange modem.
Het gaat dan ook niet over mijn gehuurde powerlines set😉.Ik ga vandaag alle toestellen van Telenet binnen brengen hoor, maar op mijn eindfactuur staat per niet ingeleverd toestel een restwaarde som te betalen.Grtjes👍
Ok maar kijk eens bij Orange zelf naar de comfort wifi die je kan nemen. Of eventueel een eigen systeem wat je wil of kan gebruiken.
Moest je iets nemen bij Orange zelf heb je de ondersteuning van Orange zelf als er iets mis mee is. Hier kan je altijd met alle vragen terecht dus dat is geen probleem 🙂
Maar je hebt nog een aangekocht setje dan bij Telenet , ja die moet je niet binnen brengen hé die kan je blijven behouden.
Super ,bedankt Patrick 👍
Powerlines zijn niet afhankelijk van de operator @Skalle
Je kunt hier even zien Alles over Wifi-boosters van Telenet
update -
Zie in het fillmpje dat de powerline de wifi instellingen van de modem overneemt - zel waarschijnlijk niet werken met Orange - ze zijn specifiek Telenet
Instellingen Comtrend Wifi Powerline PG-9082LG-TN - De Netweters
Unfortunately the PG 9082LG TN + PG 9083LG TN has “closed” software on request of Telenet Belgium and the user can not make any changes and configurations.
All is done remotely in the Telenet network
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |