annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telenet powerline PG-9083(82) LG-TN

Topic gestart op: 02-01-23 14h19

Antwoorden: 9 antwoorden

Skalle
Aspirant verkenner

Telenet powerline PG-9083(82) LG-TN

Goedendag, we zijn onlangs overgestapt van Telenet /orange . Zijn de powerlines van Telenet compatibel? Het lukt maar niet . Het zijn nieuwe , nog nooit gebruikt. Bedankt voor de hulp. Grtjes.

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Skalle 

Ik kan mis zijn maar als ik zoek naar opzeg Telenet dan kom ik wel deze informatie tegen :

patrick2_0-1672725212991.png

En dit is de powerline van Telenet. En als ik de voorwaarden lees staat er wel degelijk dat de klant zich er aan verbind om alle gehuurde toestellen terug te brengen aan Telenet zelf. 

Maar goed buiten dit alles om wat nu niet geheel ter sprake is aangezien je ze werkend wil hebben , nee dat gaat niet. Dus waarom zou je ze dan behouden als ze toch niet gaan werken. Je kan dan net zo goed zelfs iets aankopen of het comfort wifi nemen bij Orange zelf. Als je dat doet heb je wel een ondersteuning en dan werkt het wel aangezien ze compatibel zijn met de Orange modem.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Skalle
Aspirant verkenner

Het gaat dan ook niet over mijn gehuurde powerlines set😉.Ik ga vandaag alle toestellen van Telenet binnen brengen hoor, maar op mijn eindfactuur staat per niet ingeleverd toestel  een restwaarde som te betalen.Grtjes👍

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Skalle 

Ok maar kijk eens bij Orange zelf naar de comfort wifi die je kan nemen. Of eventueel een eigen systeem wat je wil of kan gebruiken. 

Moest je iets nemen bij Orange zelf heb je de ondersteuning van Orange zelf als er iets mis mee is. Hier kan je altijd met alle vragen terecht dus dat is geen probleem 🙂 

Maar je hebt nog een aangekocht setje dan bij Telenet , ja die moet je niet binnen brengen hé die kan je blijven behouden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Skalle
Aspirant verkenner

Super ,bedankt Patrick 👍

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Powerlines zijn niet afhankelijk van de operator @Skalle 

Je kunt hier even zien Alles over Wifi-boosters van Telenet

update - 

Zie in het fillmpje dat de powerline de wifi instellingen van de modem overneemt - zel waarschijnlijk niet werken met Orange - ze zijn specifiek Telenet

Instellingen Comtrend Wifi Powerline PG-9082LG-TN - De Netweters

Unfortunately the PG 9082LG TN + PG 9083LG TN has “closed” software on request of Telenet Belgium and the user can not make any changes and configurations.

All is done remotely in the Telenet network

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen