Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-10-24 11h06
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds enkel dagen geen automatische selectie en verbinding meer van het orange-wifi netwerk bij verschillende toestellen. (toestellen: 2 smartphones - 1 tablet - TV)
Van zodra een van de toestellen zijn kanaal is verloren dan kan het kanaal niet automatisch meer verbinden. Het blijft maar zoeken en de verbinding komt maar niet tot stand. Na lang zoeken is de enige mogelijkheid
- opstarten van de modem software via PC (windows)
- via "eenvoudige verbinding WPS" de WPS inschakelen
Bij het indrukken van de WPS-knop op de modem zelf lukt het ook niet.
Graag suggesties om dit op te lossen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze morgen de helpdienst van Orange opgebeld. Kwam behoorlijk snel aan de bak, gelukkig want dat is al eens anders geweest. Het was een heel behulpzame dame die me ongeveer een uurtje begeleid heeft. Knap van haar, we mogen de mensen die een pluim verdienen er ook een geven! (de dame had een Hollandse tongval? Heb ik niets op tegen! Heb zelf Hollands genen.)
de oplossing van dit probleem was een reset van de modem, maar dat lukt ook al niet direct. Ze hebben dat op afstand achter de knoppen moeten regelen. Zo hardleerst was mijn modem. Enfin dit probleem is van de baan. Nu nog de TV-zenders ...
Deze morgen de helpdienst van Orange opgebeld. Kwam behoorlijk snel aan de bak, gelukkig want dat is al eens anders geweest. Het was een heel behulpzame dame die me ongeveer een uurtje begeleid heeft. Knap van haar, we mogen de mensen die een pluim verdienen er ook een geven! (de dame had een Hollandse tongval? Heb ik niets op tegen! Heb zelf Hollands genen.)
de oplossing van dit probleem was een reset van de modem, maar dat lukt ook al niet direct. Ze hebben dat op afstand achter de knoppen moeten regelen. Zo hardleerst was mijn modem. Enfin dit probleem is van de baan. Nu nog de TV-zenders ...
@Gregory Spijtig maar dit helpt ook niet.
Begrijp er niet veel van. Laat misschien iemand,die er wat van kent, ter plaatse kijken
Als je de SSID verandert, moet je in de apparaten ook de nieuwe SSID ook aanpassen
@Robar goedenavond.
Als je @ voor de namen zet krijgen we sneller een teken dat
er een antwoord is gezet.
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/De-gebruiken/ba-p/157119
Jammer dat het nog niet oké is.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |