annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Traag internet

Topic gestart op: 25-07-20 13h39

Antwoorden: 15 antwoorden

Angelo4
Gewaardeerd verkenner

Traag internet

Momenteel ben ik op mijn pc bezig maar het internet is zeer traag. Ik heb een speed test gedaan en daaruit bleek dat ik 200 ping had. Voor zover ik weet is dat niet echt goed. Weet iemand hoe je dit kan oplossen of is er misschien gewoon een probleem bij Orange zelf?

Angelo

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

Helaas @Josette  dat zijn de boosdoeners/ Om je nog iets te melden daarover en ook meegemaakt , er heeft ooit ene gebeld en had problemen met de powerline. Die had overdag altijd goed internet maar in de avond niet. Heb niks gevonden bij nazicht en wat bleek : elke avond ging de wasmachine aan en een lamp met een dimmer. En zo zijn we er achter gekomen want ook dat geeft problemen op een powerline. En vertraagd je internet enorm. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Angelo4  kan je ook meer info geven hoe je bent verbonden met het internet ? Heb je ook al eens met een kabel rechtstreeks aan de modem een speedtest gedaan ? heb je een eigen router er nog tussen staan ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Michelkh1
Ervaren verkenner

Ja dat is een goede oplossing

0 pluimen
Angelo4
Gewaardeerd verkenner

Ik ben verbonden met een internetkabel maar niet rechtstreeks met de modem. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar het zijn 2 toestellen (tp-link staat erop) 1 steekt beneden in, aangesloten met de modem en 1 boven aangesloten aan mij pc.

patrick2
Wijze
Wijze

@Angelo4  of wel heb je een TP-link switch of wel een TP-link router. Dus je bent al niet rechtstreeks aan je modem verbonden. Dat kan er dus op duiden dat je modem op een andere plaats staat dan waar je zit met de pc. Dus nu is het de zaak de kabel aan de modem aan te sluiten en dan aan je pc en nog eens een speedtest uit te voeren. De speedtesten ook vergelijken , dus nu in deze opstelling de speedtest doen en die snelheid noteren en eentje op de manier die ik heb aangegeven aan de modem. Dan kan je echt uitmaken of er een probleem is. Het kan ook aan je pc liggen of aan je kabel , je zou de simpelste oplossing kunnen doen , kabel vervangen. Maar dat geeft garantie . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen