Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-09-22 11h58
Antwoorden: 5 antwoorden
Wij hebben als gezin alle 3 een abonnement en hebben altijd goed kunnen bellen, maar sinds een paar maanden kunnen wij tijdens gesprek de andere niet verstaan, valt steeds weg de persoon aan de andere kant hoort ons perfect. Het word alle dagen erger en hadden daar vroeger geen probleem mee. De verbinding is goed. Wat kunnen we eraan doen?
Toevallig bellen via WIFI aanstaan bij de instellingen? Dat gaf bij mij problemen. Hij schakelt dan tussen 3G/4G & WIFI, met een onderbreking tot gevolg...
Nee we bellen niet via wifi, toch bedankt
@tamaravanlooy , veel mensen weten niet dat ze dit doen hoor,
dit staat bij mijn weten standaard actief op een Iphone.
Dus ik zou dit even nakijken, kan een probleem geven:
iPhone naar 'Instellingen' > 'Telefoon' > 'Bellen via wifi'
iPhone naar 'Instellingen' > 'Telefoon' > 'Bellen via andere aparaten
Deze 2 uitschakelen.
Android:
Zou de telefoons eens herstarten @tamaravanlooy You never know
Eventueel sim kaart eens uithalen en terug steken