Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-09-23 17h41
Antwoorden: 12 antwoorden
Hallo
Sinds deze middag hebben we geen internet meer. We kunnen connecteren met het netwerk, maar met de melding: 'geen internet'. Dit is het geval op alle toestellen.
Reeds alle stappen uit de FAQ's doorlopen en ook al contact gehad met de klantendienst. Er kan ten vroegste volgende week vrijdag een technieker langskomen. In tijden van thuiswerk is dit uiteraard heel erg laat.
Iemand al iets soortgelijks meegemaakt? We hebben de 'Siligence modem'. Lampjes die branden: Power. Lampjes die knipperen: WIFI en DS. US en alle andere lampjes zijn uit.
Ook al laptop rechtstreeks aangesloten op de router via ethernetkabel, maar ook via deze weg enkel verbinding mogelijk met netwerk, maar 'geen internet'.
Alvast bedankt voor de hulp!
@Mathias15 dat zou goed kunnen
en dat hun het willen verdoezelen.
Geef het aan, aan die maatschappij.
@Mathias15 een goedenavond,
zet eens al je toestelen af, trek alle stekkers uit, modem rouder enz.
Na 10 minuten steek je de moden, router enz terug in.
Kijk dan eens?
Of kijk hier eens of er een storing is?
https://allestoringen.be/storing/orange/
Succes.
Dan heeft de modem geen internet. Wifi en verbinden via kabel gaat wel, maar verder ga je niet
Je kunt eens proberen - zonder garantie op success
Stroom uit aan de modem
1 minuut wachten
stroom terug aan
kan wel een paar minuten duren
Volgorde van de leds - knipperen = proberen, aan = gelukt
Ja, maar bij @Josette duurt het langer. Ik 1 minuut, Josette 10 minuten
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |