Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-03-23 19h15
Antwoorden: 6 antwoorden
Sinds enkele dagen hebben zowel mijn echtgenote als ik slecht, maar in 90% van de tijd geen toegang tot het mobiele netwerk van Orange. We hebben onze telefoons al een paar maal herstart, instellingen nagekeken, maar niets helpt.
Iemand een idee wat we kunnen doen om dit op te lossen?
Hoe kunnen we Orange contacteren?
Kan je via netwerkselectie een ander netwerk selecteren?
Een nieuwe dag, maar opnieuw geen toegang tot het mobiele netwerk.
Ik zie andere netwerken, maar kan er natuurlijk geen selecteren...
Op het werk probeerde ik dit ook eens, maar daar had ik ook keuze tussen Orange 4g, 3g en 2g. Hier thuis heb ik die keuze niet...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |