Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-03-20 17h01
Antwoorden: 4 antwoorden
14 dagen geleden overgestapt van Koala naar Go Intense samen met mijn vrouw
Haar kaart en tel doet het prima
Ik heb een nieuwe sim kaart ontvangen daar de oude het niet meer deed
Tot vandaag niet telefonisch bereikbaar...
Maar sinds ongeveer 16.00uur helemaal geen verbinding meer,krijg steeds melding kaart niet geregistreerd op netwerk,kan de dienst helemaal niet meer bereiken,iemand raad?
@mennerke beste is je vraag te sturen via messenger of twitter. Deze zullen het door geven aan de juiste diensten en daarna opnieuw contact met u opnemen als het is opgelost. je kan de 5000 bellen met uw vrouw haar gsm maar houd rekening met de langere wachttijden dan normaal.
Soms moet je geluk hebben met die 5000. Mijn wachttijd bij de klantendienst was nog geen 10 sec en mijn probleem werd heel vlug opgelost.
Heel blij 😊
IK contacteer reeds 14 dagen via messenger,hang sinds deze middag aan de pc krijg gewoon geen antwoord,klantendienst...ja doen we maar al meer dan 2 uur aan het proberen
@mennerke ja ik weet het op dit moment zijn er veel vragen die door deze diensten moeten worden opgevangen. Zelf heb ik ook een dossier lopende en heb nog geen antwoord gehad. Nu is het voor mij niet dringend maar bereikbaarheid met een gsm is dringender. Hopelijk zullen ze u snel een bericht achterlaten.