Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-12-24 18h06
Antwoorden: 4 antwoorden
als iemand een of meerdere nieuwe mesh wifi boosters nodig heeft, laat het mij gerust weten. Ik heb er 3 nieuwe liggen, maar kan ze niet gebruiken met onze router. Ze mogen weg voor 100EUR.
Hey @storion ,
Over welke mesh boosters gaat het? Die witte vierkantjes (vorig model)?
Normaal kun je die blijven gebruiken hoor. Ook bij het veranderen van modem/router/provider.
Of werd er een nieuwe modem geplaatst door Orange? Dan is het inderdaad beter om de nieuwe mesh modules te gebruiken maar de oude kun je, indien je geen nieuwe module wenst bij te huren, verder blijven gebruiken.
Over de laatste nieuwe mesh modellen gaat het. Ik heb ze gekocht maar wifi bereik is niet goed voor mijn situatie. Ik verkoop ze dus…
Dacht dat het duidelijk was dat het over model van Orange zelf ging… deze dus: https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/De-nieuwe-Livebox-Cable/m-p/146356#M6748
Als je eens merk en type zou aangeven, @storion , dan kunnen eventuele gegadigden nagaan of ze die dingen wel degelijk kunnen gebruiken in hun systeem alvorens een eventueel nutteloze aankoop te doen 😉