Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-12-24 01h21
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik ben pas klant bij Orange en ik loop voordurend tegen onterecht geblokkeerde paginas (eg de taskbar tweaker pagina, wat hebben ze daar in godsnaam tegen).
Als ik aangeef dat ik toch de pagina wil bezoeken werkt dit niet, hij is nog steeds geblokkeerd , bij herladen staat er een melding dat hij reeds gedeblokkeerd is en dat ik binnen een minuut nog eens moet proberen, zonder resultaat. Bug nummer 1.
Ik zou zogezegd het ding kunnen uitschakelen via het klantenportaal maar als je daar mobile serenity plus deactiveert, activeert hij automatisch mobile serenity plus child (met de onzinnige melding dat ik maar 1 serenity oplossing tegelijk kan activeren terwijl ik ze beide wil uitzetten, dus iemand heeft daar ook een bug in gestoken. Nr 2 dus) wat waarschijnlijk nog meer resitricties heeft.
Heeft iemand een workaround voor deze vreselijk stapel aan bugs gevonden buiten een VPN gebruiken zodat ze met hun fikken van mijn netwerkverkeer afblijven ?
En moest iemand van orange dit lezen, test verdorie uw code voor je ze in the field deployed, ik ben net klant en ik ben nu al gefrustreerd !
Dag Bram, heb je hier nog meer nieuws over? De handleiding suggereert dat Serenity volledig uit te schakelen is, maar ik lees overal wel iets anders. De klantendienst zegt ook dit niet te kunnen en verwijst me naar de handleiding. Deze optie is niet inbegrepen in mijn huidige abonnement, maar ik zou wel graag zekerheid hebben dat dit niet opgedrongen wordt als ik toch ooit wissel van abonnement.
Helaas, ik ben toen langs een orange shop geweest, gelukkig capable mensen daar die het probleem snapten. We hebben samen via hun admin tools geprobeerd om de zaak te disablen maar we liepen tegen hetzelfde probleem, je zit bb verplicht vast aan 1 van de 2 mogelijkheden. Onbegrijpelijk...
In de shop lukte het op mijn smartphone echter wel om na een minuut wachten aan de website te kunnen, dus dat probleem kon ik niet ter plekke demonstreren. Bij mij thuis op mijn pc niet. Er moet ergens een of andere instelling zijn waar hun script niet tegen kan bij mij.
Maar ik heb opgegeven om er op te liggen zoeken, ik heb nu bijna permanent een vpn aanstaan om niet tegen het probleem te lopen. (maar dan kan je dan weer niet mee op de websites van de belgische overheid die u bb per se willen tracken, maar voorlopig blokkeert orange die nog niet ).
Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Dan blijf ik voorlopig maar bij mijn huidige abonnement voor zo lang dat kan en anders wordt het in de toekomst een andere provider. Bizar dat een operator zomaar extra monitoring op het dataverkeer mag doen zonder dat de klant dit kan uitschakelen.
Hey @BramP ,
Het kan zijn dat je bericht aan de oren komt van Orange medewerkers maar het lijkt mij weinig waarschijnlijk. Best is even een berichtje via Messenger sturen naar Orange.
Voor een snelle oplossing, bel de klantendienst en vraag om de optie Serenity volledig te deactiveren.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
3 | |
2 | |
1 |