Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-10-19 13h17
Merk dat er veel vragen binnen komen over activeringen van simkaarten die niet correct verlopen.
Als men besluit een overstap te maken naar Orange houd er dan rekening mee dat het ook belangrijk is dat u als klant zelf ook in orde bent. Zo mag er geen openstaand saldo zijn bij de huidige provider en moet uw nummer actief zijn dus niet zelf opgezegd zijn. U kan altijd via de website https://eshop.orange.be/nl/activeren uw abonnement activeren. Moest uw bestelnummer niet werken is het aan de klantendienst van Orange om dit probleem op te lossen. Contacteer via de klantendienst +32 2 745 95 00 of stuur een bericht via facebook messenger.
Moest er toch een activering opgestart zijn maar u hebt nog altijd geen diensten , dus niet bellen of smsen , controleer waar uw nummer actief is op dat moment. Via deze link https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265 kan u uw nummer ingeven met de beveiligings tekens en u ziet direct waar uw nummer actief staat. Blijkt dat het nummer bij Proximus staat of Telenet en er staat dus geen Orange dan is er geen overdracht geweest.