Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-08-20 10h13
Antwoorden: 26 antwoorden
sinds Corona dien ik veel van thuis uit te werken.
Klanten geven mij bijna altijd mee dat het telefoongesprek bar-slecht is tussen ons.
op andere locaties heb ik hier geen problemen mee.
zopas gebeld naar de technische dienst van Orange, mijn adres heeft perfecte verbinding. ligt aan de isolatie in mijn huis. daar valt blijkbaar niets aan te doen...
toch vraag ik het hier nog eens, kan iemand mij helpen die verbinding te verbeteren? zijn er providers waar het beter werkt? Ik zou uiteraard na 17 jaar niet willen veranderen van Orange naar ergens anders maar mijn werk mag er niet onder lijden.
HELP!!
@Cdt24801 Inderdaad, maar je stelt het in vraag of het gewijzigd zou zijn? “Of het zou sedert gisteren veranderd moeten zijn”
Ik geef alleen aan dat het dus nog niet gewijzigd is en nog steeds mogelijk is. 😉
@kristofmertens het bellen via wifi zal niet veranderen evenmin als ze gaan zeggen het werkt enkel bij je eigen provider. En moest het veranderen dan zullen we er snel genoeg achter zijn want ik lees met regelmaat de websites en bepaalde aanpassingen of vernieuwingen. En daar maak ik dan een topic over of vermeld het wel ergens in een post. Dus dat komt meestal wel goed 🙂
Inderdaad, je hebt een punt. Goed gezien 👍
Het gaat hier niet over VoWiFi of VoLTE maar wel over een FemToCel die ook werkt op om het even welk internet, dus om het even welke provider. Bedraad internet wel te verstaan.
Het moet dus niet van Orange zijn.
Voor de volledigheid, dit is niet overal zo. De tegenhanger van de FemToCel bij Telenet bvb, de MobileCoverageExtender (MCE), die moet wel degelijk aan een Telenet bekabeld internet aangesloten zijn of hij werkt niet.
Een groot pluspunt dus voor de Orange FemToCel !!
@Cdt24801 inderdaad dat is een plus punt van Orange. Dat die van Telenet enkel met hun internet werkt dat weet ik en ik vind dat niet goed. Dat verplicht men om al bij Telenet klant te worden.
Heb sinds die Femtocell geen enkel probleem meer met het bereik enkel nog de wens 4G ondersteuning 🙂