Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-08-20 10h13
Antwoorden: 26 antwoorden
sinds Corona dien ik veel van thuis uit te werken.
Klanten geven mij bijna altijd mee dat het telefoongesprek bar-slecht is tussen ons.
op andere locaties heb ik hier geen problemen mee.
zopas gebeld naar de technische dienst van Orange, mijn adres heeft perfecte verbinding. ligt aan de isolatie in mijn huis. daar valt blijkbaar niets aan te doen...
toch vraag ik het hier nog eens, kan iemand mij helpen die verbinding te verbeteren? zijn er providers waar het beter werkt? Ik zou uiteraard na 17 jaar niet willen veranderen van Orange naar ergens anders maar mijn werk mag er niet onder lijden.
HELP!!
Hoe heb je het nu opgelost? Ik heb namelijk in huis ook maar 1 a 2 blokjes ontvangst.. Dus bij mij kan het waarschijnlijk ook aan de isolatie liggen denk ik dan?
Slechte ontvangst binnen kan inderdaad aan goede isolatie liggen. Dat weet je snel als je even buiten gaat staan en er dan wel een goed signaal is.
Daar zijn twee oplossingen voor:
De ene heb je zelf in de hand, de tweede moet je aanvragen aan Orange. Indien toegestaan is dat zelfs volledig kosteloos.
Heb je ondertussen al een oplossing?
Ik vrees dat deze medewerker slecht ingelicht was. Je hebt helemaal geen vast internet van Orange nodig hiervoor, dit werkt evengoed via een Telenet lijn. Mijn schoonouders gebruiken dit al een tijdje als oplossing. Via een medewerker hebben zei telefonisch de ontvangst nagekeken waaruit bleek dat een Femtocell een oplossing kon bieden. Dus het is perfect mogelijk indien je geen vast Orange internet in huis hebt.
Zoals ik drie maanden geleden hier reeds neergepend heb .... 😉