annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

slow internet

Topic gestart op: 19-06-21 01h35

Antwoorden: 5 antwoorden

Ghanoom
Gewaardeerd verkenner

slow internet

Hallo, ik heb een probleem met mijn internet. Het is erg zwak. Ik heb de gegevens van de internetbewerking in mijn telefoon al opnieuw ingesteld en ik heb 4G gebruikt, maar het is nog steeds erg zwak. Ik heb twee dagen geleden met dit probleem te maken, wetende dat mijn pakket nieuw is.

IMG-20210619-WA0000.jpg

IMG-20210619-WA0001.jpg

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Helpendehand
Gewaardeerd verkenner

Ik vind dit ook erg vreemd. Bij mij gebeurt het ook

0 pluimen
Ghanoom
Gewaardeerd verkenner

Ik gebruik helemaal geen wifi, alleen 4G. Ik heb een open data-abonnement (Go Unlimited) en mijn telefoontype is Huawei p40 pro, het internetprobleem deed zich twee dagen geleden voor toen ik het browse-volume opgebruikte, maar het vreemde is dat zelfs wanneer ik begonnen met het nieuwe data-abonnement het internet is nog steeds erg traag, ik heb geprobeerd de internetgegevens opnieuw in te stellen Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart maar het mocht niet baten, dus ik wilde hulp

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ghanoom  

Ah oke je hebt dus je totale volume verbruikt van je mobiele data waardoor je op verlaagde snelheid kwam te staan. Nu is dus je nieuwe periode aangebroken waardoor je teller op nul gegaan is en kan je dus niet surfen aan de volledige snelheid. 

Wanneer is je teller terug op nul gezet? Want je dient het wel even de tijd geven om dit verwerken. Ik zou dit weekend even afwachten en als je merkt dat je niet kan surfen aan de volledige snelheid dan neem je maandag contact op met de klantendienst. Je kan ze bellen gratis nummer de 5000 of stuur een berichtje via Messenger op Facebook , je dient wel een account te hebben. Ik zou voor die tweede gaan aangezien je dan niet aan de lijn moet wachten en ze je ook terug contacteren als het is opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ghanoom
Gewaardeerd verkenner

Meneer, ik heb het over internet voor mijn mobiele telefoon. Ik gebruik internetdata en gebruik helemaal geen wifi. Ik nam contact op met Orange op het nummer 5000 zoals ze me eerder hadden geadviseerd en ik heb met hen over alles gesproken en zij adviseerden me om te bestellen een nieuwe simkaart en ik heb dit vandaag gedaan maar zonder enige verandering in het resultaat is het internet nog steeds traag Ik heb ook een saaie manier, na het bestellen van een nieuwe simkaart heb ik via Facebook contact opgenomen met het bedrijf en verteld dat ik geen nieuw resultaat. Ze vertelden me dat er in dit verband een klacht is geopend en dat ze contact met me opnemen en ik wacht af

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen