Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-04-20 17h47
Antwoorden: 4 antwoorden
verbinding valt soms weg gesprek andere gsm slechts 1 balkje ontvangst, dit al een kleine week, erg vervevelend mijn vrouw is opgenomen op longziekten in ziekenhuis, geen bezoek, graag spoedig in orde brengen
Jean Paul heel veel sterkte en beterschap voor uw vrouw.
Ook voor jou hoor.
Maar dit is een forum met vrijwillige medewerkers.
Wij kunnen iets dan doen voor jou.
Alleen zeggen telefoneer naar nr 5000.
Of ga via FB de chat. https://www.facebook.com/pg/OrangeBelgium/posts/?ref=page_internal
Veel succes verder nog, moest het zijn dat de heren een ander voorstel hebben kan je dat straks hier lezen.
ok dank u wel
Even graag wat verduidelijking. Je zegt "verbinding andere gsm slechts één balkje" Bedoel je daarmee dat uw foon OK is maar de persoon waarmee je belt heeft slechts één streepje? Of is het uw eigen foon die slechts één streepje heeft.
Ik vermoed het eerste, dat uw eigen foon OK is, maar de andere heeft een probleem. Correct?
In dat geval moet de oplossing bij "de andere foon " gezocht worden. Indien op die locatie WIFi is en de foon is compatibel, dan is het opgelost. Indien niet, moeten we iets verder graven, maar ik wacht eerst op uw antwoord.
@jean-paul1 deze vraag kan je beste stellen bij de klantendienst. Hier kan je je vraag wel stellen maar hier is geen klantendienst en er zijn misschien een aantal oplossingen.
Je kan misschien gebruik maken van VoWifi , dus bellen via wifi. Kijk eens in je instellingen of je gsm toestel deze optie ondersteund. Zo ja kan je die aanzetten en kan je weer volop bellen. Dat veranderd niet dat je ineens vol bereik gaat hebben. Moest het niet kunnen kan je ook vragen achter een femtocell bij de klantendienst. Dat apparaat zorgt er voor dat je beter bereik krijgt in huis.
Maar bel eerst de klantendienst eens en kijk met hun samen of er een bereik verbetering mogelijk is.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |