Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-20 15h02
Antwoorden: 24 antwoorden
Met mijn smartphone kan ik probleemloos op het wifi-netwerk, de smartphone van mijn vriendin kan niet verbinden. Ik heb net nog een nieuw smart-apparaat in huis en die kan ook niet verbinden.
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt
Met mijn smartphone kan ik probleemloos op het wifi-netwerk, de smartphone van mijn vriendin kan niet verbinden. Ik heb net nog een nieuw smart-apparaat in huis en die kan ook niet verbinden.
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt
Ugh @raskit,
Totem hoopt dat het alvast in orde is, indien niet neem zeker een kijkje op dit post daar vind je tips en tricks om je wifi verbinding te optimaliseren. Neem zeker ook contact op met de technische dienst via de Customer Service stamleden of Webcare (klantendienst op sociale netwerken).
Totem's zonnegroeten,
Totem
@raskit probeer eens twee netwerken op te zetten voor de 5GH en de 2,4GH . Probeer ook eens te kijken naar de beveiligings protocl waar deze op ingesteld staat. U kan dit alles doen door rechtstreeks op de modem in te loggen met een laptop of pc en met een vaste kabel verbinden. Wachtwoord en login naam staan op de sticker achter op de modem.
Hoi, bedankt voor het antwoord.
Heb ze alle twee apart en ook al samen geprobeerd, geeft niks.
Heb me ook ingelogd bij de modeminstellingen maar ik zie niets vreemds.
Bij die instellingen is misschien iets te vinden maar daar ken ik niet veel van, heb al veel rondgezocht maar niet gevonden.
Bij draadloze beveiliging staat bijvoorbeeld WPA-PSK, dit lijkt me toch een goeie om meerdere apparaten te verbinden?
@raskit dat zou inderdaad op de WPA-PSK moeten staan. Maar wat oudere apparaten zouden een andere sleutel kunnen gebruiken. Probeer eventueel eens aan te passen en zien of het lukt. Want u kan meerdere apparaten aansluiten op de wifi.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |