annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wifiproblemen

Topic gestart op: 18-07-20 22h14

Antwoorden: 11 antwoorden

twenco
Aspirant verkenner

wifiproblemen

orange kgebt gehad met jullie! jullie zetten et nii eens op fb ofs als der probleemn zn ma geloof me jullie krijgen maar de gelf van de factuur en waarom? webn al 3maand problemen met de wifi daarom!!!!

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Josette
Wijze
Wijze

@twenco  goedemorgen, inderdaad dat wat @Cdt24801  schrijft

klopt als een zwerende vinger!

En als je op een vriendelijke manier schrijven zou,

en beleefd zou je wel geholpen zijn geworden.

Maar deze schrijfwijze is niets voor op een forum. Géén chatpraat of hoe je het noemen wil

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@twenco 

Je bent u tegen de verkeerde mensen boos aan het maken hoor ... Tribe is een forum voor klanten en door klanten. Dit is dus niet de Orange klantendienst ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


primus2
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 waar is dan wel de klantendienst?

waar kan je terecht met je klachten als alle mogelijkheden via het nummer 5000 opgebruikt zijn, dat ze liever hebben dat ik naar wijnegem shopping rij om daar ter plekke mijn klachten te uiten en vertikken om technische ondersteuning langs te sturen

waar kan je terecht met klachten wanneer je nergens meer geholpen wordt?

waar kan je terecht als niemand op het 5000 nummer een oplossing kan bieden?want dat is enkel voor vragen over mijn factuur of technische ondersteuning maar waar zitten  de mensen die de klachten verwerken,naar mensen luisteren en oplossingen aanbieden

via aangetekend schrijven ?

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@primus2 

Je kan het altijd schriftelijk doen via messenger of twitter, het zogeheten webcare team. Daar krijg je doorgaan een deftig antwoord want ze hebben de tijd om met collega's en achterliggende diensten erover te communiceren. Het nadeel is wel dat het antwoord soms wel enkele dagen op zich laat wachten.

Moest je echt nergens gehoor vinden kan je terecht bij de ombudsdienst of als je daar klant bent bij Test-Aankoop.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@primus2 

Ik zie net dat, terwijl ik mijn post aan het schrijven was, @Gregory u ook dezelfde tip gegeven heeft. Beter tweemaal dan niet denk ik dan maar ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen