Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-04-23 13h09
Antwoorden: 4 antwoorden
Kan iemand mij aub uitleggen waarom je deze boodschap te horen krijgt bij het bellen naar betalend nummer, ook wanneer er geen blokkering is op betalende diensten of premium nummers?
Kan het aan het abonnement type van Orange liggen? (Ik heb Go Light)
Hoe ben je zo zeker dat 0900 nummers niet geblokkeerd zijn ?
Mijn partner moet ook ooit een 0900 nummer bellen maar het ging niet. Na een bezoek aan de Orange shop bleek dat het geblokkeerd was en hebben ze het gedeblokkeerd.
Welk nr gebruikt je, @Evelienpattijn
Moet niet de laatste cijfer weten, maar hoe begint het nr dat je belt
De nul ervoor moet je niet gebruiken
vb als ik naar nr 03 1234567 bel doe ik +3231234567 of **bleep**567
Ik snap je antwoord niet echt...
Om het even welk nummer dat je belt met +32(inclusief overbodige 0 zal niet werken..
Het betreft **bleep** of **bleep**
Kan het aan het abonnement type van Orange liggen? (Ik heb Go Light)
Sorry - had verkeerd begrepen
Kan zijn dat het geblokkeerd is
Denk dat je naar de klantendienst moet bellen om te deblokkeren Wat zijn de tarieven en hoe blokkeer ik premium betaalnummers? | Orange België
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |