Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-03-23 13h07
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag allemaal
Ik ben al een hele tijd Orange klant, maar de laatste weken (ik spreek hier toch wel over een drietal weken) kan ik niet meer in de klantenzone. De pagina refreshed gewoon opnieuw naar de inlogpagina; Zeer vervelend, ik heb alles al geprobeerd - cookies en cache wissen doet niks, andere apparaten doen niks, andere browsers doen niks, overal hetzelfde, de pagina refreshed.
De klantendienst werd al meermaals gebeld, zij waren in eerste instantie niet op de hoogte, dan zeggen ze 'ja het probleem ligt bij Orange, wordt aan gewerkt', maar ondertussen wacht ik al drie weken en nog niks. Zijn er nog andere mensen met dit probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik weet niet waarom, maar het werkt weer 🙂
Ik weet niet waarom, maar het werkt weer 🙂
Update: nu krijg ik dit (mijn naam is niet Patricia, ik krijg telkens een andere naam te zien)
Hey,
Is bij u dit probleem al opgelost? want ik heb hetzelfde probleem. En qls ik naar mijn profiel ga, dan vind ik daar de gegevens van iemand anders.
@Gregory Nee, ik kan op geen enkele mogelijke manier inloggen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |