Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Ik heb onlangs een cadeau gekregen van orange. Het gaatom mobiele data. Bij het geschenk stond dat het cadeau meer dan 100 dagen geldig was en nu is het verdwenen goe kan dit?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Bossy zou mij erg straf lijken hoor bij je broer 318 dagen....Maar goed heb al gekkere dingen gezien en gehoord. Wat je kan doen is eens via Messenger of Twitter contact nemen met het Webacre team. Dan kunnen die dat nakijken voor je wat er is geweest ( als het nog terug vindbaar is ). Ik weet wel dat als je je cadeau niet hebt geaccepteerd dat deze is vervallen dus krijg je ook niet meer terug.
@Bossy dat is al een bevordering van het probleem. Zoals ik dus al vermoede wordt het ook bevestigd dat er een fout zit.
Ook fijn voor je dat er een vervang cadeau is aangeboden , dus hopelijk heb je daar iets aan. Nu maar wachten dat het probleem in zijn geheel is opgelost. Moest het opgelost zijn kan je hier ook de oplossing aanduiden die je het meest geholpen heeft op die manier kunnen we andere Tribers ook verder helpen 🙂
@Bossy ben je echt wel zeker 100 dagen ? Heb je daar een bepaald bewijs van dus een screenshot ? Normaal als je een cadeau krijgt is deze 30 of 31 dagen geldig ter acceptatie. Dus je hebt een maand de tijd deze te accepteren. Als je die geaccepteerd hebt kan je daar gedurende een maand gebruik van maken.
@patrick2 Ik heb hier jammer genoeg geen bewijs van. Bij mijn broer stond er zelfs vermeld dat het cadeau 318 dagen geldig bleef. Is dit een fout van Orange? Kan dit eventueel recht gezet worden?
Fout van orange
@Bossy zou mij erg straf lijken hoor bij je broer 318 dagen....Maar goed heb al gekkere dingen gezien en gehoord. Wat je kan doen is eens via Messenger of Twitter contact nemen met het Webacre team. Dan kunnen die dat nakijken voor je wat er is geweest ( als het nog terug vindbaar is ). Ik weet wel dat als je je cadeau niet hebt geaccepteerd dat deze is vervallen dus krijg je ook niet meer terug.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |