annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Account werk en privé

Topic gestart op: 12-05-22 14h22

Antwoorden: 3 antwoorden

EllenVC
Aspirant verkenner

Account werk en privé

Hi, 

Vandaag werd internet en Lite TV geïnstalleerd. Echter wordt op mijn account nergens een abonnement terug gevonden, ondanks de mails dat het in orde is. Mijn gsmnummer is wel ook een Orange nummer maar dan via het werk. Ik zie daardoor op MyOrange enkel de factuur gegevens en abonnementen gekoppeld aan mijn werk. Hoe kan dit in orde gebracht worden? 

Bellen naar Orange lukt alleszins niet want de oproep wordt altijd afgebroken als ik door de IVR ben doordat het nummer niet in gebruik is.

Groeten,

Ellen

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

 

@EllenVC goedemorgen,

heeft er intussen iemand je kunnen helpen?

Zo ja dan mag je dat antwoord als opgelost aanvinken.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@EllenVC 

Wanneer heb je deze installatie laten doen en heb je direct bij installatie , of beter gezegd de verkoop , alles laten zetten onder je BTW nummer ? 

Als dat niet zo is dan zal je een overname moeten aanvragen van je prive account naar je business account. Moest je dit wel aangevraagd hebben in het begin dan is er ergens een fout gebeurd bij Orange zelf en dienen ze dit zelf recht te zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@EllenVC  goedemiddag,

probeer eens contact op te nemen via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen