Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-11-24 19h53
Antwoorden: 3 antwoorden
Orange heeft een actie lopen van 21/10 t.e.m 4/11 waarbij je €100 extra korting krijgt wanneer je je oude toestel binnenbrengt bij de aankoop van een IPhone 16 pro. Ik ben afgelopen woensdag 30/10 langs geweest in de winkel maar de voorraad was op. Toen ik vroeg of ze konden zien waar er wel nog stock was konden ze mij (uiteraard) geen antwoord geven. Ik heb de IPhone dan maar in de winkel besteld. Tot op de dag van vandaag nog steeds niet binnen. Toen ik vroeg naar de korting na 4/11 zeiden ze dat ik deze niet meer kreeg. Persoonlijk vind ik dit dikke zever aangezien ik mijn gsm wel tijdens de actie heb besteld. Online zeggen ze dan dat je toestel binnen de 2 werkdagen geleverd zal worden... We zijn ondertussen 5 dagen verder. Zeer ontevreden!
@Jolien97 goedenavond.
Tja in deze feestdagen kan je niet verlangen
dat alles op een dag gebeuren kan hé.
Dikke zever zou ik het niet noemen, op is op is overal zo zelfs in den Aldi.
Gewoon eens logisch nadenken doet ook al veel.
Dus even geduld zou ik zeggen.
Gewoon beleefd en vriendelijk blijven wanneer je antwoord op dit soort forums doet ook al veel, Josette.
Er is geen verkeerd woord gezegd door @Josette die is gewoon vriendelijk en beleefd gebleven. Daar kan je dus niks op zeggen.
Betreft je actie , richt je tot een winkel of de klantendienst en bevraag je daar want dit is een forum van en voor klanten en met die acties kunnen wij niet helpen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
5 | |
3 | |
2 | |
1 |