annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wijzigen abonnement (naam + rekeningnummer)

Topic gestart op: 10-11-24 17h23

Antwoorden: 3 antwoorden

THDB
Aspirant verkenner

Wijzigen abonnement (naam + rekeningnummer)

Hallo!

Wij hebben momenteel een abonnement (pack internet / GSM abonnementen / televisie). De betaling is elke maand via een domiciliëring. Om praktische redenen zou ik nu de domiciliëring op een andere rekening willen zetten én het abonnement op naam van mijn vrouw zetten.

Hoe pak ik dit het beste aan?

bedankt !

T. 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@THDB 

Dat zijn twee dingen die je dus moet aanvragen en doen binnen Orange. 

Je rekening nummer veranderen is niet geheel moeilijk dat kun je zelf smet een simpel telefoontje doen maar op een andere naam is wel heel wat anders. Hiervoor dien je een overname aan te vragen en dan moeten ze dit intern voor je in orde brengen. 

Je rekeningnummer kan je ook wijzigen via je klantenzone : 

* www.orange.be en ga rechts van boven naar klantenzone

* eenmaal ingelogd naar Mijn Profiel 

Scherm­afbeelding 2024-11-10 om 17.52.52.png

 * Zoals je ziet kan je daar bij de betaal methode op informatie wijzigen klikken.

Scherm­afbeelding 2024-11-10 om 17.53.26.png

 In een ander geopend scherm kan je daar dan je nieuwe rekening nummer ingeven en dan op Informatie opslaan drukken. Dan heb je dat toch al veranderd. 

Je tweede gedeelte is je abonnement overdragen. Dus jij wil je contract op je vrouw haar naam hebben. Dit kan das geen probleem maar daarvoor dien je onderstaande informatie goed te lezen en het benodigde in te vullen. 

https://www.orange.be/nl/hulp/internet-en-televisie/je-abonnement-overdragen

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
THDB
Aspirant verkenner

bedankt Patrick, echter zie ik bij mij geen link om de betaalmethode te wijzigen.

Ik probeer het even langs het overdragen van het abonnement.

bedankt!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@THDB 

Als je dit online niet ziet bekijk het dan met de klantendienst samen eens of ga ff langs in een shop als je tijd hebt. 

Het zou er moeten staan maar goed kan zijn dat je geen beheerder bent dan heb je deze optie's niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen