Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-06-20 15h04
Antwoorden: 18 antwoorden
Groot was mijn geluk dat ik vrijdagmiddag voor mijn S20+ bij de orange shop in Oostende een esim QR code kon halen. De shopmedewerker wist me te vertellen dat ik deze zonder probleem onmiddellijk kon inscannen voor activatie. Helaas kreeg ik een melding dat activatie niet lukte. Hierop belde ik klantendienst omdat ik ongerust ben voor deactivatie nanosimkaart. Uiteindelijk werd ik wandelen gestuurd met argument dat het niet Orange haar probleem is wanneer mijn sim zou uitvallen. Dus ging ik snel terug naar de orange shop en werd er een nieuwe activatie aangevraagd die ik dan bij thuiskomst met wi-fi gescand heb. Nu staat mijn esim profiel al sinds vrijdag namiddag opgeslagen maar heeft orange deze swap niet uitgevoerd. Het is onbegrijpelijk dat reclame wordt gemaakt voor een product dat men niet kan of wil activeren. Maar het ergst van al vind ik de houding van de klantendienst want hoezeer ik graag een oplossing vind wordt elke vraagstelling naar de klantendienst via alle mogelijke kanalen genegeerd alsof de klant lucht is. Wanneer dit bovenop een (off-topic) wekenlange aanslepende storing op decoders en ook mobile tv app die ze weigeren op te lossen komt kun je als klant alleen maar ontgoocheld zijn. Elke maand betaal je 150 euro voor veelbelovende producten en dan wordt je bij technische problemen zo afgescheept. Wat teleurstellend dat orange zo met haar klanten omgaat.
Hallo kan ik mijn fysieke simkaart van ornge overzetten naar een esim, maar ik heb geen QR code gekregen willen jullie mij daarbij helpen
Beste is een totaal nieuwe post te maken. Hier gaat niemand op reageren enkel ik om dat ik in dit topic mee zit.
Het is iets van 4 jaar oud daar gaat niemand in lezen.
Kan ik van mijn fysieke simkaart een e-sim maken? En hoe moet da dan want ik heb geen QR code
@Celinemertens27 goedemiddag,
het heeft weinig zin om je vraag zo dikwijls te posten.
Dat moet je gaan doen in een winkel zoals al geschreven is!
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |