Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-07-24 09h56
Antwoorden: 3 antwoorden
Vorige Maandag een nieuwe GSM besteld met de garantie dat deze binnen de 48 uur zou geleverd worden.
5 dagen later , 3 telefoons naar de helpdesk waar de achterliggende diensten er mee bezig zijn .... , chatfunctie die de belofte maakt dat er zo meteen een echte collega het onderwerp zal overnemen ( 2 keer meer dan een uur gewacht ) .....
Feedback 0.0 (niet via mail , niet via helpdesk , niet via de "achterliggende " diensten.
Inloggen via Facebook niet mogelijk
Bevestigingslink in eerste mail voor Tribe werkt niet ( is trouwens ook geen link).
Een tweede link moeten aanvragen ( die dan gelukkig wel werkt )
Jullie maken er wat van.
Het zal in de toekomst dan ook zonder mij zijn. ( en dit nadat ik meer dan 20 jaar trouwe klant ben geweest ) . De Orange Thank You's mogen jullie voortaan houden. Het zal zonder mij zijn.
@jdmwebs goedemorgen,
tja iedere normale mens weet dat dit nergens bestaat
op 48 uren geleverd. Als je logisch nadenkt kan dat ook niet verkoopspolitiek van alle firma's.
Raar dat sommige mensen zo problemen hebben met de helpdesk!
Kan ook aan de manier waarop liggen hoe je tegen
die mensen doet!
Mail hebben ze niet dus kan je daar ook géén antwoord van krijgen.
Het ga je goed!
FB- werkt als een tierelier misschien je eigen toestel eens nakijken.
Mijn zus heeft inderdaad ook 3 weken op haar gsm moeten wachten, uiteindelijk geld teruggekregen omdat hij niet toe kwam.
Vaarwel, dan