Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-04-23 13h09
Antwoorden: 4 antwoorden
Goedemiddag, ik probeer al sinds gisteren mijn nieuwe Orange simkaart te activeren via de website maar krijg steeds een foutmelding, hoewel simkaartnummer en email-adres correct zijn. Er wordt niet gereageerd op FB Messenger en Twitter. Kunt u me aub helpen? Mijn sim is 7230 0041 1605 5. Mvg, Cornelis J. Schilt
Hier vindt u alleen klanten
Best bellen naar nummer 5000 als u al een abonnement hebt.
Indien nog geen abonnement : nr 02 745 95 00
Hoi Gregory, dank voor de informatie. Ik heb het 02 nummer gebeld, en ben vlot en vriendelijk geholpen. Nu is het afwachten, want de backoffice moet eraan te pas komen. Dus fingers crossed.
Best of luck, @CJSchilt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |