Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-08-19 15h12
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb deze week een sim kaart gekregen voor een Orange abonnement. Ik heb via het werk echter enkel de Sim kaart met PIN en PUC code gekregen zonder de activeringscode. De persoon die de simkaart heeft aangevraagd is 3 weken met vakantie. Is het mogelijk om de activeringscode naar mijn persoonlijke emailadres door te sturen?
Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
@Laurens0000 Aangezien het gaat om een bedrijsabonnement dient de verantwoordelijk uw activering in orde te maken. Moest deze in verlof zijn eens kijken of er iemand binnen de firma is die deze bevoegdheid heeft. U kan altijd proberen te bellen met de klantendienst maar u moet over de juiste gevend beschikken
Daarvoor neem je best contact op met de klantendienst, hier op dit forum gaan we u daarmee niet kunnen helpen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |