annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Als nederlander op vakantie in Frankrijk/belgie voor langere tijd, welk abbonement ?

Topic gestart op: 24-05-22 12h41

Antwoorden: 1 antwoord

Pushpin
Aspirant verkenner

Als nederlander op vakantie in Frankrijk/belgie voor langere tijd, welk abbonement ?

Ik ga over 1,5 maand ongeveer met de camper op (een lange) reis door Europa, maar ik weet nog niet helemaal zeker wat ik het beste kan doen wat betreft internet, en ik kan mijn antwoorden ook niet goed vinden op Google. Kan ik bijvoorbeeld voor 2 a 3 maand een abonnement afsluiten bij orange met de flybox om vervolgens in een ander land over te stappen naar een andere provider ? Dit omdat orange misschien geen dekking heeft in andere landen. En als ik het goed begrepen heb is de flybox hetzelfde als mobiel (dus 4 of 5 G) met 150 GB data p/m. Is dit voldoende voor bijvoorbeeld 10 films streamen p/m en 30 uur youtube ongeveer ? 

Of is een betere optie voor mij de starlink ? Starlink.com/rv deze is zo te zien gewoon wereldwijd, maar wel een stuk duurder, maar ook onbeperkte data.

Andere tips en tricks zijn altijd welkom! 

Thanks, Peter

 

 

Labels (2)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Pushpin 

Als je een Flybox wil nemen dan kan je die enkel gebruiken op je adres waar je woont en dus kan je die niet verplaatsen. Als ik je titel ook zo lees dan ben je niet woonachtig in België of woon je hier niet vast ? 

Als dat niet zo is dan kan je daar ook al geen abonnement voor afsluiten. Moest het wel zijn dat je hier woont en je neemt een abonnement voor de Flybox dan sluit je die ook af voor een jaar dus dan heb je een contract. Je kan het contract verbreken na twee maanden maar dan betaal je de restwaarde van de Flybox. Je zou dan wel kunnen kiezen voor de Flybox los te kopen met dan een data simkaart en op die manier gebruiken. Maar ook dan kan je de Flybox niet verplaatsen dat is blijft en enkel voor een vast adres geldig. 

In jou / jullie geval zou ik ergens een data simkaart nemen die je kan gebruiken. Ook als je naar Frankrijk gaat daar zou ik dan ter plaatse ergens een data simkaartje nemen en die je ook eventueel kan herladen , in Frankrijk heb ik geen wat je kan nemen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen