annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Antwoordaparaat werkt niet

Topic gestart op: 17-01-21 15h58

Antwoorden: 1 antwoord

Jorinde
Ervaren verkenner

Antwoordaparaat werkt niet

Hoi!

Ik lees je bericht over de Bridge modus en dat het zo fantastisch is, maar eerlijk gezegd: voor mij kon dit even goed in het Chinees geschreven zijn. Zo'n technische uitleg? 

Ik weet enkel dit: sinds mijn moeder en ik (zij woont aan zee, ik met mijn lief in Dilbeek) Orange hebben, hebben we niets dan problemen met de antwoordapparaatservice van Orange. 

Ik bel naar haar, maar krijg geen kiestoon en haar antwoordapparaat springt onmiddellijk aan. 

Is zoiets wel normaal? En is er een mogelijkheid om die dienst in te stellen op langer laten bellen eer de voicemail aanspringt? 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Jorinde  

Het technische gedeelte van de Bridge modus uitleg mag je helemaal vergeten. Het is ook niet voor iedereen weg gelegd om het te begrijpen. Jou bericht heb ik daarom ook verplaatst naar een andere rubriek aangezien het totaal niks met de Bridge modus functie te maken heeft. Jou vraag heeft betrekking op de gsm dat die bij inkomende oproepen op de voicemail uit komt. 

Dat er geen kiestoon is als jij naar je moeder belt dan zou het kunnen zijn dat er geen goed bereik is van Orange aan de zee. Nu is de vraag is dat andersom ook zo heeft je moeder hetzelfde probleem? Je zou eens kunnen bellen naar de klantendienst om eens na te laten kijken of dat er genoeg bereik is. Het kan ook een probleem zijn bij je moeder thuis door te goede isolatie want dat kan ook veel tegenhouden. Nu hoor ik je al denken het is niet overal in huis ja dat kan. Als ik bijvoorbeeld thuis ben heb ik in de keuken ook veel minder bereik dan als ik boven ben in huis. Dus de keuken is goed geïsoleerd waardoor ik weinig bereik heb dat kan dus ook bij je moeder zo zijn dat er in bepaalde delen van het huis minder ontvangst is. 

Overloop ook eens met je moeder of die kan bellen over Wifi ( VoWifi ). Dan maakt je gsm gewoon verbinding met wifi in huis maar het dient op dat moment ook als antenne om goed te kunnen bellen. Om de rinkeltijd langer in te stellen voor de voicemail gaat het probleem niet verhelpen. Daar is niet mee gezegd dat je beter bereik gaat hebben. Maar hier heb je wel de link om eventueel als nog de rinkeltijd te verlengen.

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/hoe-stel-ik-mijn-voicemail

 

Aan de rechterkant zie je drie puntjes staan daar kan je eens op drukken. Dan zie je bericht bewerken daarin kan je wel even de titel aanpassen om het overzichtelijk te houden. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen