Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-03-19 19h23
Antwoorden: 18 antwoorden
Hallo
ik heb sinds een week een arend abbonement ik heb de coyote app geinstaleerd via de mobiele data ik heb ook de 4g netwerk gebruikt om in te loggen maar hij blijft maar aangeven dat mijn nummer niet herkenbaar is in het systeem
iemand al ervaring mee gehad??
Ik kan mij niet registreren via mijn pc met id kaart lezer. Had eerst abo vh werk en ze gingen dit op mijn naam zetten.
uren verder en kan niets , niet bellen niks....
Heb je een mogelijkheid tot Facebook Messenger , heb je daar een account ? Dan eens via die weg een berichtje doen en vragen of alles in orde is gekomen. Misschien is er toch iets verkeerd gelopen waardoor je nu geen beschikbare diensten hebt.
Bij mij werk Coyote toch niet. Ik heb de app al 3 keer opniew verwijderd en geinstalleerd en als ik met mobiele data aan (en wifi uit) klik op de “orange” logo om te registreren zegt die dat dit nummer niet wordt herkend.
Wat mag ik noch doen? Ik heb de klantendienst gebeld maar die zeggen gewoon dat ik moet Coyote opnieuw installeren...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |