annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

App laat me geen opties meer kiezen; (nieuwe?) klantenzone registratie onnodig moeilijk

Topic gestart op: 22-03-21 14h53

Antwoorden: 42 antwoorden

Adriaanvn
Ervaren verkenner

App laat me geen opties meer kiezen; (nieuwe?) klantenzone registratie onnodig moeilijk

OPGELOST

Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:

Screenshot_20210322-095659.png

Daarna via een browser op een computer geprobeerd in te loggen (hetgeen voorheen altijd lukte): geen toegang. Gebruikersnaam niet bekend etc. Huh?

Geprobeerd een nieuwe account aan te maken. SMS ontvangen; e-mail adres opgegeven. Ik ben een LastPass gebruiker en dat genereert voor iedere dienst een uniek 10 tot 15 karakters lang, moeilijk wachtwoord, dat ik met Control-C (plakken) invul. Dat lukt in het eerste veld wel, maar het tweede accepteert géén Ctrl-C en dus wordt de account niet aangemaakt. Uiteindelijk 'makkelijk5' als wachtwoord zélf getypt en toen kon ik inloggen en opties aanzetten. Aan mee-lezende webmaster@orange.be: Het niet toestaan van Ctrl-C (plakken) werkt onveilige wachtwoorden in de hand!

Maar goed - de app heeft een probleem. Vanochtend 5000 gebeld en eindeloos gewacht, toen iemand gesproken die flat-out zei dat de klantenzone alléén voor abonnementen was en géén antwoord gekregen op mijn eigenlijke vraag.

Wie heeft (ook) problemen met de app en wat is er aan te doen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Allright. Dit leidt niet op een oplossing (wel tot ergenis). Ik zal als oplossing accepteren dat dit geen oplossing biedt en verontschuldig mij voor het feit dat dit forum vanavond van drie mensen tenmiste een half uur heeft verkwist.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
42 ANTWOORDEN 42
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Allright. Dit leidt niet op een oplossing (wel tot ergenis). Ik zal als oplossing accepteren dat dit geen oplossing biedt en verontschuldig mij voor het feit dat dit forum vanavond van drie mensen tenmiste een half uur heeft verkwist.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Adriaanvn 

Niet elke tthread heeft een oplossing. Vermits je geen antwoord hebt gekregen dat u aanstaat heeft ook deze thread geen oplossing.

Een antwoord aanduiden dat geen antwoord is kan enkel leiden tot frustratie bij een andere Triber die via de zoekfunctie een probleem ingeeft en daar dan leest dat dit probleem een oplossing heeft gekregen. Tot hij het gaat lezen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Het positieve zou zijn dat het de aandacht krijgt van hen die verantwoordelijk zijn:

  • voor het wissen van (oude?) niet in de nieuwe 'ervaring' passende gebruikeraccounts,
  • voor vreemde opties op HTML ingave velden waardoor een sterk wachtwoord niet kan worden ingegeven
  • voor een webserver waarvan de API niet tegelijk met de app wordt veranderd.

Deze thread gaat over het disrespect dat Orange voor (sommige? van) haar klanten heeft. En dus is de 'oplossing', zijnde: "verwacht hier niet teveel van" de correcte.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Adriaanvn 

Vermits mailen niet kan en je ook geen "sociale media" wenst te gebruiken rest enkel de snail mail, oftewel de klassieke papieren brief. 

En dat is een gemeende raad hoor .. Op die wijze heb je ook steeds een geschreven spoor, wat je aan de telefoon niet hebt ...

En wie weet, misschien krijg je wel een gefundeerd antwoord... Maar daar hebben wij dus totaal geen invloed op.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen