annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

App logt zichzelf uit

Topic gestart op: 20-08-20 15h36

Antwoorden: 7 antwoorden

Yevanier
Ervaren verkenner

App logt zichzelf uit

OPGELOST

hallo

 

Sinds enkele maanden is mijn oma overgeschakeld van de prehistorie naar de moderne tijd en heeft ze zich een smartphone aangeschaft.

 

Nu blijkt echter dat ze al een tijdje problemen heeft met de orange app; deze logt zichzelf constant terug uit waardoor ze telkens zich opniew moet registreren (nummer ingeven en wachte op code).

Na dat al talloze keren te moeten doen is ze het zo beu dat ze de app niet meer gebruikt.

 

Is hier soms een oplossing voor?

 

Groetjes van de kleindochter van de dinosaurus 😉

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

@Yevanier 

Werk eens op 4G ipv de wifi.  Met 4G wordt je gsm nr gezien door Orange.  Via wifi niet.  Als je er in gaat via 4G zul je erna 30 dagen via wifi kunnen ingaan vooraleer je terug moet registreren.

Als ik er via wifi inga ( meestal) en hij vraagt om te registreren ga ik er uit, zet me op 4G en ga er terug in

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

@Yevanier 

Werk eens op 4G ipv de wifi.  Met 4G wordt je gsm nr gezien door Orange.  Via wifi niet.  Als je er in gaat via 4G zul je erna 30 dagen via wifi kunnen ingaan vooraleer je terug moet registreren.

Als ik er via wifi inga ( meestal) en hij vraagt om te registreren ga ik er uit, zet me op 4G en ga er terug in

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Yevanier 

Je hoeft niet verder te zoeken, het antwoord van @Gregory is de nagel op de kop.

Evenwel, dit had je zelf al kunnen ontdekken door de "zoek" functie even te gebruiken, want dit probleem werd reeds in het verleden al aangehaald en opgelost.

 

Meteen ook een tip voor alle Tribers: gebruik eerst de "zoek" functie alvorens uw vraag te stellen. Heel veel vragen zijn reeds beantwoord geweest ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Yevanier
Ervaren verkenner

@Cdt24801 

Excuses had het niet meteen gevonden, vandaar ook de vraag. Zal de volgende keer wat langer zoeken. Toch bedankt!

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Yevanier 

Excuses zijn niet nodig hoor, ik ben allang blij als jij en anderen door deze post in de toekomst de "zoek" functie meer gaan gebruiken.

Niet dat je de vraag niet mag stellen hoor, maar als het antwoord reeds op Tribe staat ... Je bespaart jezelf tijd, je hebt de voldoening van het zelf gevonden te hebben en tenslotte, de Tribers die het antwoord weten hoeven het niet x-aantal keer te herhalen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen